..:: WWE, TNA, CZW, WCW, WWF ::..
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

..:: WWE, TNA, CZW, WCW, WWF ::..

Amerikan güreşi ile ilgili aradığınız Herşey!
 
AnasayfaSaatLatest imagesAramaKayıt OlGiriş yap

 

 Counter Strike Source 2.5

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
sting
Administrator
Administrator
sting


Mesaj Sayısı : 68
Kayıt tarihi : 27/03/10

Counter Strike Source 2.5 Empty
MesajKonu: Counter Strike Source 2.5   Counter Strike Source 2.5 Icon_minitimeCuma Nis. 09, 2010 8:07 pm

Counter Strike Source 2.5 Counterstrikesource25
Counter Strike Source 2.5 Counterstrikesource251
Counter Strike Source 2.5 Counterstrikesource252
Counter Strike Source 2.5 Counterstrikesource253
Counter Strike Source 2.5 Counterstrikesource254

Her şeyin bir oyun yüzünden başladığını söylemek mümkün. Evet, sadece tek bir oyun. Kantırdan bahsediyorum.

Aslına bakacak olursanız şu an okumakta olduğunuz yazı, yazarını, yani beni vezir yada rezil edebilmesi açısından çok tehlikeli. Nereden tutup yazmaya başlasam o uçtan kopup ufak parçalara ayrılmaya fazlasıyla meyilli. Çünkü bir kantır jenerasyonunda yaşadığımı ve yazının asıl hedef kitlesinin de bu oyunu sevenler olduğunu biliyorum. Bilgisayar alemindeki oyun kültürü ve evrenini dust yada aztec ile sınırlandıran, sırf bundan para kazanmak amacıyla internet kafe açan, bunun dışında da CS manyağı olduğu halde PC ile alakası olmayan insanlarla aynı havayı teneffüs ettiğimi de biliyorum. Bu oyunu sevmediğimi, durumuna bağlı olarak sevenini de sevmediğimi bir çok kişi bilir, neden olarak da; aynı kişilerin aynı yerlerde düzenli olarak haftalarca, hatta yıllarca dönüp durmasını ve bunu her gün sanki önceki gün yaptığından farklı bir şey yapmamışçasına hevesle oynamasını rahatlıkla gösterebilirim. Şahsen ben zevk için oynadığım üç beş oyundan sonra sıkılırım, üstelik sadece bunu oynamak için internet kafelere asla gitmemişimdir, keza bilgisayarıma da şimdiye kadar hiç CS yüklemedim. Üzerinden onca zaman geçmiş olmasına rağmen bu oyundan bıkmayanları da aslında imrenerek izlemiyor değilim aslında; çünkü onlar hayatlarını sadece bir oyuna adarlarken, ben piyasayı takip edip bütün oyunlara büyük bir uyum göstermek zorundayım. İyi de, CSden bu derece nefret eden birisinin bu yazıdaki parmağı ne olabilir? Cevabı işte bu iki nokta işaretinin sağında gizli: Source!!!

4ün 3ünü kaptım geliyorum abi!

Gerçekten de bu müstesna noktalama işaretinin yanındaki kelimenin oyuna kattıklarına inanmak mümkün değil. Bildiğimiz bütün haritalar genel hatlarıyla aynı kalmış olmasına rağmen ayrıntılardaki değişim insanı bambaşka diyarlara taşıyor. Harita üzerinde gezerken düşmanlarınızdan çok detayları dikkate alıyorsunuz, ve onların da taktiksel açıdan kullanmanın özgürlüğü karşısında Source karşısında gözleriniz doluyor(?). Bildiğiniz üzere Source, Half-Life2de Valveın kullandığı grafik yazılımı. CS ile birleşimi oyunda asla tatmadığınız duyguları gözler önüne seriyor. Müdavimlerini yüzde yüz doyuracak, benim gibi bir CS karşıtını da kendi safları arasına alabilecek düzeyde bir çalışma ile Sourceu deniyor Valve. Böyle bir deneme karşısında HL2de bizleri nelerin beklediğini hesaba katınca sabrımın sınırları bir kez daha zorlanmış oluyor. Yalnız Sourceun CSye kattıkları karşısında sistemlerin bundan olumsuz yönde etkileniyor olmasını da göz ardı edemeyiz. Fazla bir performans kaybı sezinlenilmese de yeni grafik donanımları, oyunu internet üzerinden oynarken kendini bir miktar belli ediyor. 1024Kblik ADSL ile yabancı serverlara bağlanıldığında 35-40 arası bir fps miktarı, bu grafik detayları ve konum itibarıyla tatmin edici bir düzeyde denebilir. Hatta şu anda bir tane de yerli servere erişebilmeniz mümkündür.

CSnin önceki sürümleriyle karşılaştırılamayacak artılara sahip olsa bile, onlara oranla kısıtlı harita sayısı ile küçük de bir eksiye sahip Source. CS ve CS:CZde kaç tane olduğunu hatırlamıyor olsam da, ve zaten çoğunun yoğunluklu olarak oynanmadığı bilinse de, Valvedekiler Sourcede önceki seriden oyuncuların en çok sevdikleri haritaları yeni nesil oyunlarında koruma yoluna gitmişler. dust, dust2, office, havana, aztec oyundaki görünen 8 haritadan bazıları. Benim en beğendiğim bölüm olan italy ise bütün ihtişamıyla oyundaki yerini alıyor(iyi ki CSyi sevmiyormuşum ha!). Keza silahlarda da önceki oyunlardakilerin üzerine çok fazla bir eklemede veya eksiltmede bulunulmamış. Ama detayları artmış ve çok daha gerçekçi bir görünüm kazanmışlar. Tetiğe dokunduğunuz an elinizde silah olduğu hissini tamamen fark ediyorsunuz, bunun yanı sıra mermilerden ve boş kovanlardan çıkan seslerdeki doygun tınılar da kendini hemen belli ediyor. Modellerin aynısı üzerine bayağı bir çalışıldığı belli. En basit örnek olarak zoomlu silahların dürbün kısmında hedefteki yerin görünebiliyor olmasından bahsedebilirim. Sürekli etkileşim halinde olması ve parlaklığı da tek kelimelik.

Köprü altında pusu kurmuş bekliyolar!!

Grafiklerde bir çok detay ve yenilik var dedik, bilhassa haritaların baştan yaratıldığını söyledik; benim gibi bir adamdan da CS hakkında övgü dolu sözlü sözler okudunuz. Ben de daha devamının geleceğini üzülerek söyleyeyim o zaman. İsterseniz gelin bunların neler olduğuna bir göz atalım. Öncelikle ambiyansın harika olduğunu söylememe izin verin. Hangi bölümü açarsanız açın değişimi ilk başta fark etmemeniz imkansız. Şimdiye kadar bütün haritaları derinlemesine inceleyemedim; ama, gördüklerime dayanarak en büyük değişikliklerin dust haritalarında meydana geldiğini söyleyebilirim. Kumlardan kalkan tozlar yere yakın kesimde bir bulut oluşturmuş destansı hareket ettiğini gözlemleyebilmek ve bunun da böyle olduğunu telaffuz etmek, her ne kadar CS için beni üzse de HL2de göreceklerimizi muhakeme ettirdiği için yerinde olabilir. Etrafa yerleştirilmiş geniş yapraklı ağaçlar ve minareler, artı renkler birbirleriyle göz okşayıcı cinsten uyumlu. Aztece geçecek olursam, Sourceun yağmur ve suyun görünüşüne yeni tanımlar kattığını söyleyebiliriz. Suya bastığınızda çıkan şapırtı sesiyle beraber suda oluşan gerçekçi halkalanmalar görülmeye değer. Bu arada CSnin önceki oyunlarında haritaların geneline dağılmış olan kutuları hatırlayacaksınızdır. Sourceda genelde variller göze çarpıyor. Variller ve hareket edebilen bilimum diğer küçük alet edevat Sourceun güzelliklerini cümle aleme göstermek için konulmuşlar sanki. Kurşunlar veya siz onlara çarptığınız takdirde mantıklı tepkiler vererek hareket ediyorlar ve taktiksel kullanışlar için de altyapı oluşturuyorlar.

Benzer şekilde oyundaki karakterler de kurşun yedikleri ve öldükleri zaman normalde olması gerektiği gibi yalpalıyor ve gerekirse fizik kuralları çerçevesinde sağa sola düşüyorlar. Rag-doll efektleri başarıyla işliyor, üstüne üstlük vurulduğunuzda vücudunuzdan çıkan ve duvarlarda leke oluşturan kanın dokusu da bir o kadar görselliği körüklüyor. Yani artık Sourceun sayesinde havada asılı kalan yada duvarların içine geçmiş cesetler göz zevkimizi bozamayacak. Oyundaki para sisteminin de aynı şekilde korunduğundan da laf arasında bahsedelim. Zaten oyunun geneline grafiklerdeki cilalamanın ve Sourceun fizikteki etkilerinin dışında fazla bir ek yapılmamış. Ama bu sözüm yanlış anlaşılmasın; zira bu bile oyuna yepyeni bir soluk kazandırmış. Her şey alışıldığı gibi ekranlarınıza geliyor, sadece temiz, detaylı ve güzel grafikler var.

Bunların yanı sıra bomba takımı da aynen eski modelleri ile oyunda mevcut. Yalnız etkilerinden öte görsel yönleri fazlasıyla geliştirilmiş. Örneğin yakınınızda patlayan bir el bombası sadece sağlığınıza etki etmiyor, bunun yanında artık kulaklarınızı da sarsıyor. Birkaç saniyeliğine duyma yeteneğiniz ortadan kalkıyor ve ortalığa tiz bir ses hakim oluyor. Sis bombası ile ekranınız öncekine oranla çok farklı biçimde griye bulanırken, flash bombasının etkisini size anlatmak için FarCrydakini işaret etmekten gurur duyacağım. Tabi bütün oyunun HL2 öncesinde deneme tahtası olduğu fikrine girdim demem de mümkün oyunu oynarken. Çünkü fizik motorunun bazı kesimlerinde aksaklıkları fazlasıyla göze takılıyor. Varillere ve hareketli cisimlere dokunduğunuzda meydana gelen geri tepme olayı oyunun genelinde kendini çok belli ediyor. Bir bug olabilir, bu yamanabilir; ama, HL2 eminim ki bu halde gelmeyecektir.

CS: Source Wins!

CS şimdiye kadar beni kendinden nefret ettirmişti; ama, Sourceun parmağı sayesinde oyun yine kendine en az 5 yıl daha internet kafeleri mesken edinebilir. Yavaş yavaş artan server sayısıyla internet üzerinden oynamanın da tadı artacaktır. Küçük birkaç hata var, hepsi de yamalarla ve 1.1, 1.2 diye gelecekte piyasada olması muhtemel sürümleriyle gelişip güzelleşecektir. Ben ise yine CSden bıkacağım, bu kesin. Oyunun görünen kısmı güzel, ilki daha piyasaya çıktığı zamanlarda da hoşuma gitmişti, yalnız oyun zamana yenik düşmüştü. HL2 için çatlattığım taşlardan köprü inşaatına devam edecek miyim acep?? Yoksa yeni CSde klan mı kursam kendime?

İşlemci: 1.2 GHz
RAM: 256 MB RAM
İşletim Sistemi: Windows 2000/XP

ilk önce 4 ana komut:
bot_add (bot yapma)
bot_add_t (terörlere bot)
bot_add_ct(ctlere bot)
bot_kill(botlar ölür)


Hile kodu
Oyun esnasında " tuşuna basıp konsolu açın ve aşağıdaki hile kodlarını girin. Bu hilelerin bazıları sadece sunucunun bulunduğu makinede, bazıları ise sadece bot'ların olduğu oyunda çalışacaktır.

sv_cheats 1 - Hile modunu aktif hale getirir
bot_sniper_only - Bot'ların sadece sniper almasını sağlar
bot_knives_only 1 - Bot'ların sadece bıçak kullanmasını sağlar
cl_levellocks 16382 - Tüm kesilmiş sahneleri açar
notarget - Görünmezlik verir
noclip - Duvarlardan geçebilmenizi sağlar
god - Ölümsüzlük verir
bot_kill - Tüm bot'ları öldürür
bot_goto_mark - Bot'ların belli bölgelere gitmesini sağlar
bot_zombie 1 - Bot'ların hareket etmemelerini sağlar
bot_difficulty - Bot'ların zorluk seviyesini değiştirir
bot_pistols_only - Bot'ların sadece tabanca kullanmasını sağlar
restart - Skor kaybettirmeden haritaya restart atar
sv_gravity <-999-999999> - Yerçekimini değiştirir
+reload - Otomatik reload yapmanızı sağlar
-reload - Otomatik reload hilesini kaldırır
sv_clienttrace 999999999 - Her vuruşun hedefini bulmasını sağlar (Hileyi kapatmak için değeri 1'e getirin)
cl_forwardspeed <0-999> - İleriye gidiş hızını ayarlar
cl_backwardspeed <0-999> - Geriye gidiş hızını ayarlar
cl_sidespeed <0-999> - Yana gidiş hızını ayarlar
changelevel <harita adı> - Haritayı değiştirir
Mp_c4timer <-1000-1000> - C4'ün patlama süresini değiştirir

http://netload.in/dateiE6DEJS3jIb/CS25.FO.Max.Payne.part01.rar.htm
http://netload.in/dateiBDz59wcu6z/CS25.FO.Max.Payne.part02.rar.htm
http://netload.in/datei2XkIgwmSRE/CS25.FO.Max.Payne.part03.rar.htm
http://netload.in/dateiPbOOn4JCJM/CS25.FO.Max.Payne.part04.rar.htm
http://netload.in/dateisYiRcYv1CX/CS25.FO.Max.Payne.part05.rar.htm
http://netload.in/dateiFxzlDAzL0r/CS25.FO.Max.Payne.part06.rar.htm
http://netload.in/datei8VydVl5mP1/CS25.FO.Max.Payne.part07.rar.htm
http://netload.in/dateiXHuV2xCrwe/CS25.FO.Max.Payne.part08.rar.htm
http://netload.in/dateiGxidR8AiEM/CS25.FO.Max.Payne.part09.rar.htm
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
https://worldwrestlingturkey.yetkin-forum.com
 
Counter Strike Source 2.5
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
..:: WWE, TNA, CZW, WCW, WWF ::.. :: Oyunlar hakkında :: PC Oyunları-
Buraya geçin: